سیاست بازگشت ما درک می کنیم که برخی اوقات ممکن است بخواهید محصولی را به ما بازگردانید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن به شما را یاری کنیم. لطفا تمامی شرایط زیر را مطالعه فرمایید: دیدبان گستر پرگاس این حق را برای خود محفوظ می دارد که درخواست بازگشت / بازپرداخت / تعویض را رد کند. لطفاً حداکثر ظرف 12 ساعت پس از دریافت سفارش، ادعای “اقلام آسیب دیده در هنگام تحویل” یا گم شدن اقلام خود را مطرح نمایید. آیا محصول من واجد شرایط بازگشت است؟ تمام محصولات فروخته شده در دیدبان گستر پرگاس در صورت مشکل فنی ، نقص کالا ، اشتباه در کالای ارسالی ،واجد شرایط بازگشت هستند، در صورتی که در صفحه صفحه محصولات عیر قابل بازگشت خلاف آن ذکر نشده باشد. به خاطر داشته باشید که کالاهای خاصی وجود دارد که به دلایل واضح مربوط به نوع محصول قابل بازگشت نیستند. بسته به ماهیت کالا، ما نمی توانیم کالاهایی مانند کابل ، آداپتور، مانیتور هایی که کمتر از 4 پیکسل سوخته دارند و برخی محصولات دیگر را پس بگیریم. بنابراین از شما درخواست می شود قبل از بازگرداندن محصول با ما تماس بگیرید تا در صورت مشمول سیاست مرجوعی شما را راهنمایی کنیم. اگر تصمیم به بازگشت خرید خود دارید، می توانید این کار را ظرف 2 روز پس از تحویل کالا مطابق با سیاست مرجوعی انجام دهید. شرایط زیر اعمال می شود: سیاست بازگشت ما را در زیر بررسی کنید
- اگر کالای شما واجد شرایط بازگرداندن باشد، میتوانید درخواست بازگشت را از طریق صفحه تاریخچه سفارش در حساب کاربری خود مطرح کنید. تیم مرجوعی کالا باید ظرف 24 الی 48 ساعت برای تأیید ادعا با شما تماس بگیرد. پس از تایید، ما هماهنگی لازم جهت بازگرداندن کالا با شما انجام می دهیم.
- ما تاكيد ميكنيم كه طبق قوانين سايت ما (دیدبان گستر پرگاس) محصولاتي كه به دست خريدار مي رسند و هيچ عيب يا ايرادي ندارند به هيچ عنوان قابل بازگشت نيستند و امكان مرجوع كردن ان وجود ندارد در نتيجه در خريد خود دقت كنيد كه دچار اشتباه نشويد چون مواردي مثل : كاربر از محصول خوشش نيامده يا كاربر محصول اشتباهي سفارش داده باشد و يا دلايل شخصي جهت كنسل كردن بين كاربران شايع مي باشد
- لطفا کالای برگشتی خود را در بسته بندی اصلی خود قرار دهید.
- کالا باید با بسته بندی اصلی، مهر و موم شده و باز نشده مرجوع شود
- لطفاً مطمئن شوید که برچسب ها حذف و کنده نشده اند.
- بسته بندی و جعبه ها نباید آسیب دیده یا دستکاری شوند.
- اگر از محصول استفاده شده باشد، یا جعبه اصلی محصول باز شده باشد، یا مهر و موم اصلی آن برداشته شده باشد، ما عودت را رد می کنیم و محصول را به شما برمی گردانیم مگر اینکه نقصی در ساخت وجود داشته باشد.
- اگر محصول به دلیل ایراد ساخت کار نمی کند، جعبه اصلی، دفترچه راهنما و سایر لوازم جانبی نیز باید عودت داده شود.
- پس از دریافت کالا، بسته به نتیجه تعیین شده توسط بخش کنترل کیفیت ما، کالای جایگزین برای خریدار ارسال می گردد در این مرحله خریدار حق کنسلی سفارش را از خود سلب می کند و طی پروسه زمانی اعلام شده از سمت ما کالای جایگزین در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت و تنها در صورتی که کالا مرجوعی توسط ما امکان تامین نباشد هزینه کالا مطابق با قوانین بازپرداخت به خریدار عودت داده می شود .
- ما لیستی از برخی از محصولاتی که قابل بازگشت نیستند در اینجا قرار داده ایم
- محصولاتی که توسط خریدار ها ثبت شده اند و در پنل کاربری در وضعیت در حال انجام خارج میشوند (مرحله اول سفارش از دیدبان گسر پرگاس) امکان لغو آن محصول وجود ندارد . محصولاتی که وضعیت آنها در انتظار بررسی قرار میگیرید یعنی ما امکان تامین کالا را نداشته ایم و خریدار موظف است برای تعیین وضعیت نهایی برای جایگزین کردن محصول یا عودت وجه از طریق تیکت پشتبانی اقدام کند لغو یک سفارش برای درخواست لغو سفارش، لطفاً از طریق تلفن، ایمیل، تیکت پشتیبانی ، چت زنده یا از طریق صفحات رسانه های اجتماعی ما را مطلع کنید. اگر تصمیم به لغو سفارش دارید، لطفاً در اسرع وقت و “تا قبل از دریافت پیامک/ایمیل سفارش از سایت” این کار را انجام دهید. اگر می توانید دلیل لغو را به ما اطلاع دهید، ما خدمات خود را بهبود خواهیم داد.
بازپرداخت پرداخت
-
بازپرداخت ظرف 2 تا 4 روز کاری پس از بازگرداندن محصول، بازرسی و پذیرفته شدن برای بازگشت انجام می شود بازپرداخت فقط از طریق روش اصلی پرداخت انجام می شود یا ممکن است بازپرداخت به صورت اعتبار درفروشگاه صادر شود.